loading...

آموزشگاه برق

برگزاري دوره هاي برق

بازدید : 93
11 زمان : 1399:2

آموزش تعميرات ايسيو خودرو

آموزش تعميرات ايسيو خودرو كه زير شاخه اي از آموزش تعميرات الكترونيك مي باشد در مجتمع فني برق برگزار مي گردد. دوره آموزش تعميرات ايسيو خودرو شامل تعميرات ايسيو هاي انواع خودرو هاي داخلي و تعميرات ايسيو هاي انواع خودرو هاي خارجي و تعميرات ايسيو هاي انواع ماشين هاي سنگين و ايسيو هاي انواع ماشين هاي راه سازي مي باشد به دليل اينكه تعميرات هر يك از ايسيوها پيچيده و متفاوت مي باشد به همين دليل مجتمع فني برق اقدام به تشكيل دوره هاي تخصصي آموزش تعميرات ايسيو خودرو هاي داخلي، آموزش تعميرات ايسيو خودرو هاي خارجي ، آموزش تعميرات ايسيو ماشين هاي سنگين و آموزش تعميرات ايسيو ماشين هاي راه سازي با بهره گيري از اساتيد متخصصي كه فارغ التحصيل دانشگاه صنعتي شريف مي باشد، نموده است.

دوره آموزش تعميرات ايسيو خودرو

بازدید : 101
11 زمان : 1399:2

چه چيز موجب يك ترجمه صحيح مي شود؟

ترجمه انتقال دهنده فرهنگ دو ملت است و با برگردان بي روح واژه ها تفاوت دارد. ترجمه صحيح با استفاده از نرم افزار و به صورت ماشيني امكان پذير نيست و بايد با شعور انساني واژه هاي مناسب را گزينش كرد. ترجمه خوب و بد موردي است كه در محافل علمي و ادبي هميشه مورد بحث بوده است. در ادامه شريف يار پيشنهاد‌هايي را براي مترجمين تازه كار ارائه مي دهد تا با استفاده از آن به ترجمه هاي بهتر و ارزشمندتري نائل آيند.

ترجمه صحيح

پذيرش پروژه ترجمه

برخي از مترجمين تازه كار بدون توجه به متن، پروژه هاي ترجمه را قبول مي كنند. براي يك ترجمه خوب بايد ابتدا متن زبان اصلي را ببينيد چه بسا متوني كه در حيطه تخصص مترجم نيست و او ناديده ترجمه تخصصي را پذيرفته است.

سبك ترجمه اي

يك متن واحد ترجمه شده توسط مترجمين متفاوت، بدون شك تفاوت هايي در لحن و نوشتار دارد كه در واقع سبك و سياق كار را مشخص مي كند. براي ترجمه خوب بايد سبك صحيح و مناسب كار را در نظر گرفت. بدون شك سبك ترجمه تخصصي با ترجمه كتاب تفاوت دارد.

حفظ كيفيت

كيفيت ترجمه ناشي از توانايي مترجم و آگاهي از تفاوت هاي فرهنگي و زباني دارد. متون گنگ با اصطلاحات خياباني، بدون در نظر گرفتن تشابهات زباني نمي تواند منجر به ترجمه اي روان و سليس گردد و خواننده از خواند متن لذت نخواهد برد.

نقش زمان در ترجمه خوب

تعجيل در امر ترجمه به بدنه متن آسيب جدي وارد مي كند. هر انسان تواني دارد و نمي تواند خارج از ظرفيت خود كاري را انجام دهد. انجام پروژه هاي بزرگ ترجمه نيازمند صرف زمان كافي است و در بهتر شدن كار تأثير دارد.

انتقال پيام

واژگان بار معنايي متفاوتي را در جوامع مختلف بر دوش مي كشند. ترجمه خوب اثري است كه احترام به خواننده را اولين اصل مهم مي داند. برخي از كلمات رايج در يك زبان مي توانند در فرهنگ زباني ديگر معاني توهين آميزي داشته باشند. در ترجمه شناخت و درك مخاطب مهم ترين اصل است.

تخصص مترجم

بسيار ضروري است كه به همراه تخصص، تجربه و مهارت كافي را كسب كنيد. تنها يك مترجم با تجربه و تحصيل‌كرده مي تواند ترجمه صحيح و بي نقصي را ارائه دهد.

كمك از همكاران

برجسته ترين مترجمين نيز گاهي دچار ترديد مي شوند كه ترجمه صحيح و انتخاب واژه مناسب را موكول به مشورت و همفكري همكاران مي كنند. اين كار نشان دهنده ارزشي است كه براي كار قائل هستيد و دليلي بر ضعف مترجم نيست. هرگز كلماتي را كه برايتان نامفهوم است را حذف نكنيد.

ترجمه صحيح اسناد و مدارك مهم

براي اسناد و مدارك مهم كه به آينده شغلي، تحصيلي و يا مالي افراد بستگي دارد ضروري است از تخصص مترجمين حرفه اي بهره مند شويم. ترجمه دانشجويي، ترجمه مقاله براي انتشار در ژورنال، ترجمه مدارك حقوقي و موارد مهم ديگر را به دست افرادي كه در حوزه مورد نظر شناخته شده مي باشند بسپاريد.

بازدید : 116
11 زمان : 1399:2

آموزش تعميرات لپ تاپ

آموزش تعميرات لپ تاپ يكي از پرطرافدارترين و پر درآمدترين دوره هاي مربوط به تعميرات كامپيوتر و موبايل مجتمع فني برق مي باشد. دوره آموزش تعميرات لپ تاپ شامل تعمير تخصصي تمام سخت افزار هاي لپ تاپ مي باشد. روند دوره آموزش تعميرات لپ تاپ به اين گونه مي باشد كه ابتدا تمامي قطعات الكترونيكي معرفي شده و روش هاي عيب يابي و تعويض اين قطعات به صورت كامل آموزش داده مي شود سپس طريقه استفاده تمام لوازمي كه در دوره آموزش تعميرات لپ تاپ براي تعميرات لپ تاپ استفاده مي شود شرح داده مي شود و در ادامه به تعميرات تمام قطعات سخت افزاري پرداخته خواهد شد.

مسئولين مجتمع فني برق با بهره بردن از اساتيدي كه دانشجوي دكتري سخت افزار و الكترونيك دانشگاه صنعتي شريف هستند و تجهيز كردن كارگاه آموزش تعميرات لپ تاپ سعي بر برگزاري دوره تخصص آموزش تعميرات لپ تاپ با بهترين كيفيت آموزشي در سطح استان تهران و مطابق با استاندارد هاي سازمان فني و حرفه اي نموده اند. مجتمع فني برق اين تضمين را به كارآموزاني كه دوره آموزش تعميرات لپ تاپ را گذرانده اند كه بعد از اتمام دوره ديگر هيچ گونه ايرادي در مورد تعميرات لپ تاپ نخواهند داشت.

دوره آموزش تعميرات لپ تاپ

بازدید : 95
11 زمان : 1399:2

بهترين نرم افزارهاي كامپيوتري براي دانشجويان

نرم افزارها نقش مهمي در انجام تحقيقات و پروزه هاي دانش آموزي و دانشجويي دارند. طيف وسيعي از نرم افزارهاي دانشجويي براي استفاده بر روي كامپيوترهاي شخصي و لپ تاپ عرضه شده اند كه هر كدام به نوعي به بهره برداري بيشتر دانشجويان از فضاي مجازي و اينترنت منجر مي شوند. نظر به اهميت اين موضوع ترجمانو به معرفي چند نرم افزار دانشجويي كاربردي تر مي پردازد.

Evernote

اين برنامه از نرم افزارهاي دانشجويي براي يادداشت برداري است كه مثل يك دستيار مجازي به دانشجو كمك مي كند. براي يادداشت برداري از صفحات وب سايت، مقالات و هر نوع سندي مي توان روي Evernote حساب كرد.از همه مهم تر اين كه تشخيص دستنويس ها نيز با Evernote ميسر است. با نصب اين دستيار مجازي هر نوع فايل با هر نوع فرمتي قابل يادداشت برداري و ذخيره سازي و جستجومي باشد. امكان نام و برچسب گذاري بر روي فايل هاي متني و تصويري در هنگام ذخيره سازي مي تواند بازيابي فايل ها را ساده تر كند. قابليت اين نرم نرم افزار در كنفرانس ها و ارائه پايان نامه بيشتر مشخص خواهد شد. Evernote از نرم افزارهاي دانشجويي رايگان مي باشد.

AudioNote

AudioNote نرم افزار صوتي و تايپ به صورت هم زمان است كه براي هر دانشجويي مورد نياز مي باشد. هنگام شركت در كنفرانس هاي علمي با اين نرم افزار هم نكات مهم را يادداشت كنيد و هم صداي سخنران را ضبط كنيد. هنگام باز پخش هم زمان با صدا، كلمات يادداشت شده پر رنگ به نمايش درمي‌آيد كه نقش مهمي در يادگيري دارد.از نرم افزارهاي دانشجويي رايگان است كه امكان كپي برداري و اشتراك گذاري ، به تفكيك صدا و يا متن را داراست.

بازدید : 101
11 زمان : 1399:2

آموزش تعميرات موبايل

آموزش تعميرات موبايل يكي از پرطرافدارترين و تخصصي ترين دوره هاي تعميرات كامپيوتر و موبايل مجتمع فني برق مي باشد.دوره آموزش تعميرات موبايل شامل تعميرات انواع موبايل هاي لمسي و تعميرات انواع موبايل هاي صفحه كليدي مي باشد. روند دوره آموزش تعميرات موبايل به اين گونه مي باشد كه در مرحله اول مكانيزم و عيب يابي و تعويض تمام قطعات الكترونيكي كه در موبايل ها وجود دارد آموزش داده مي شود. د مرحله دوم روش كار با تمام ابزاري كه در دوره آموزش تعميرات موبايل مورد استفاده قرار مي گيرد گفته مي شود و در مرحله سوم عيب يابي و تعميرات مدارهاي موبايل شرح داده مي شود و در مرحله آخر عيب يابي و تعميرات قطعات موبايل گفته مي شود.

اساتيد آموزش تعميرات موبايل مجتمع فني برق با سالها تجربه در زمينه تعميرات موبايل به بهره مندي از كارگاه مجهز آموزش تعميرات موبايل تكنيكهاي جديد تعميرات موبايل را به صورت تخصصي آموزش مي دهند.

دوره آموزش تعميرات موبايل

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 1668
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی